Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy oraz Katarzyna Włodek-Makos, dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego Miasta przyjechali do nowojorskiej siedziby Bloomberga [największa na świecie agencja prasowa - przyp. red.], gdzie rozmawiali o możliwościach biznesowych naszego miasta z potencjalnymi inwestorami.
W kanale telewizyjnym Bloomberg, do 10 grudnia w Stanach Zjednoczonych był wyświetlany program prezentujący i promujący polskie miasto. W listopadzie ten sam materiał pojawiał się w Wielkiej Brytanii:
- Warszawa to znakomite miejsce do inwestowania i dobre miejsce do życia. Jesteśmy liderem Europy Środkowo-Wschodniej ze względu na atrakcyjną lokalizację, dostępność kapitału czy nieustannie rozwijającą się infrastrukturę, dzięki której jakość życia poprawia się każdego roku. O wyjątkowym charakterze miasta stanowi również jego zielony charakter i bezpośredni kontakt z naturą - mówił Michał Olszewski, zastępca Prezydent m.st. Warszawy. - Chcemy położyć jeszcze większy nacisk na zachęcenie inwestorów do przyjrzenia się perspektywom, jakie może dać Warszawa oraz do podjęcia decyzji o ulokowaniu inwestycji właśnie tutaj - dodaje.
Uważacie, że taki sposób na promocję Warszawy przyniesie spodziewany efekt?
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?